Ödül Geceleri ve Röportajlar

Boardwalk

ABD 2013 Yılın Seçilmiş Ürünleri Gecesi

CMOS, Marka Müdürleri, PARADE Dergisi ve Wendy Williams sponsorluğunda gerçekleşmiştir.

İsrail 2014 Yılın Seçilmiş Ürünleri

Yılın Ödülleri töreninde 2014 Ürün açılış klibi.
Boardwalk

Boardwalk

Yılın Seçilmiş Ürünü İngiltere

Yılın Seçilmiş Ürünü konusunda görüşler

Fransa Ödül Gecesi

Yılın Seçilmiş Ürünü Fransa Ödül Gecesi
Fransa

Kategori: _

Sık Sorulan Sorular

YSÜ Nedir?

YSÜ Nedir?

YSÜ, tüketicilerin oylarına dayanan en önemli inovasyon ödülüdür. Üreticileri inovasyon için ödüllendirirken, alışverişçileri pazardaki en iyi yeni ürünlere yönlendirir. Uluslararası tanınmış bir ödül olmanın yanında, yüksek geri dönüşü kanıtlanmış bir pazarlama aracıdır.

YSÜ diğer ödüllerden nasıl farklılaşır?

YSÜ diğer ödüllerden nasıl farklılaşır?

Güven: 1987’den beri en büyük global üretici firmalarla çalışmaktadır.
Global: 44 ülkede 4.5 milyar tüketiciye ulaşmaktadır.
Bağımsız: Kazananlar, Nielsen tarafından yürütülen 4000 örneklem ile yapılan tüketici araştırması ile belirlenir.

Hangi ürünler katılabilir?

Hangi ürünler katılabilir?

Son 24 ayda lanse edilmiş*, ulusal dağıtımı olan ve inovasyon içeren her yeni tüketici ürünü kaydolabilir. İnovasyon, ürünün fonksiyonunda, tasarımında, tad/koku/aromasında, ambalajında, içeriğinde, formunda olabilir. * 2024 programına Ocak 2022 - Aralık 2023 tarihleri arasında lanse edilmiş ürünler katılabilir.

İnovasyonu nasıl tanımlıyorsunuz?

İnovasyonu nasıl tanımlıyorsunuz?

“İnovatif/Yenilikçi” ifadesi, tüketicinin ihtiyaçlarını yeni bir şekilde karşılayan ürünleri tanımlamak için kullanılır. Buluş niteliğinde olmak zorunda değildir. Yılın Seçilmiş Ürünü için göz önünde bulundurulan inovasyon kavramları:

  • Tamamen yeni bir ürün
  • Yeni bir formül
  • Yeni bir tarif
  • Varolan bir seriyi tamamlayıcı ek ürünler
  • Yeni bir tat, koku, renk, aroma ve benzeri şekilde çeşitlendirme
  • Yeni bir paketleme
  • Yeni bir teknoloji
  • Yeni bir özellik
  • Yeni gramaj
  • Yeni porsiyonlama
  • Yeni bir kategori veya pazar yaratan ürünler
  • Üreticinin kendi ürün gamında yaptığı bir yenilik
  • Yeni bir fonksiyon
  • Yeni bir segmentasyon
  • Ticari İnovasyon: Pazarlama fikrinde/konumlandırmada/ürünü tüketiciye sunumda yapılan bir yenilik

Kazananlar nasıl belirleniyor?

Kazananlar nasıl belirleniyor?

Kazananlar bağımsız bir araştırma kuruluşu tarafından yürütülen en büyük tüketici araştırması ile belirlenir. Araştırma, tüketicilerin, yeni ürünleri “albeni”, “inovasyon” ve “memnuniyet” parametreleri ile değerlendireceği şekilde dizayn edilir.

Birden fazla ürün ile katılabilir miyim?

Birden fazla ürün ile katılabilir miyim?

Evet. Katılacak ürünler, katılım kriterlerini sağladığı sürece, katılacak olan markanın ürün sayısına dair bir kısıt yoktur.

Ne zamana kadar katılabilirim?

Ne zamana kadar katılabilirim?

2024 programı için kayıtlar 31 Aralık 2023’ye kadar kayıt yaptırabilirsiniz.

Hangi kategoriler var?

Hangi kategoriler var?

Hızlı tüketim ürünlerinden ev gereçlerine, teknoloji ürünlerinden beyaz eşyaya tüm tüketici ürünü kategorileri YSÜ kapsamında yer alır. Araştırmaya baz olacak alt kategoriler, etik komite ön değerlendirmesinden sonra, araştırma ortağı ile birlikte, karşılaştırılabilir ürünlerin birbirleriyle yarışabileceği şartlar gözetilerek belirlenir.

Kayıt olduktan sonra herhangi bir aşamada kaydımı iptal edebilir miyim?

Kayıt olduktan sonra herhangi bir aşamada kaydımı iptal edebilir miyim?

Kayıt olan ürünler daha sonra bu kaydı iptal edemezler. Ürününüzü kaydederek, ilerlediğiniz takdirde finalist ve kazanan ücretlerini ödemek üzere tüm programa katılımınızı taahhüt edersiniz.

Kazanmanın faydaları nelerdir?

Kazanmanın faydaları nelerdir?

Satışları artırdığı iş sonuçlarıyla kanıtlanmış olan YSÜ logosunun 1 yıl boyunca sınırsız kullanım hakkı, YSÜ’nün kazananlar için yürüteceği prestijli PR kampanyalarına dahil olmak, Inovasyon üzerine Türkiye temsili örneklem ile yapılmış Pazar araştırması raporuna erişim

Etik Komite Ön Değerlendirmesi Nedir?

Etik Komite Ön Değerlendirmesi Nedir?

Bu aşama, kayıt olan ürünlerin, programın temel kriterlerini karşıladığının değerlendirmesidir. Pazarlama, reklam, medya, perakende ve araştırma dünyasının duayenlerinden oluşan Yılın Seçilmiş Ürünü Etik Komitesi tarafından gerçekleştirilir. Ön değerlendirmeyi geçen ürünler “Finalist” olurlar ve tüketici araştırmasına dahil edilirler.

YSÜ ne zamandır var?

YSÜ ne zamandır var?

YSÜ 1987 yılında Fransa’da, Christian Le Bret tarafından kurulmuştur. Türkiye’de 2015 yılından beri faaliyet göstermektedir.

Kazanıp kazanmadığımı ne zaman öğreneceğim?

Kazanıp kazanmadığımı ne zaman öğreneceğim?

Finalistler, ürünleri tüketici araştırmasına dahil olduğu zaman bilgilendirilirler. Araştırma sonucunda, kazananlar Şubat ayı içinde özel olarak bilgilendirilerek, ödül törenine hazırlanmalarına olanak sağlanır.

Daha detaylı bilgiye nasıl ulaşırım?

Daha detaylı bilgiye nasıl ulaşırım?

Çiğdem Micozkadıoğlu’na Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir. ve 0 212 367 92 15’dan ulaşabilirsiniz.

Kategori: _

Global

Global

Aynı amaç doğrultusunda faaliyet gösteren 44 ülke:Tüketicileri pazardaki en inovatif ürünlere yönlendirmek.

Güvenilir

Güvenilir

1987’den beri en büyük global üretici firmalarla işbirliği.

Bağımsız

Bağımsız

Kazananları belirleyen, bağımsız bir araştırma kuruluşu tarafından yürütülen en büyük tüketici araştırması.


Yatırımınızın Geri Dönüşü

Yüksek Satın Alma Eğilimi

Yüksek Satın Alma Eğilimi

Tüketicilerin %49’u, üzerinde Yılın Seçilmiş Ürünü logosu olan ürünü satın almaya yöneliyor.
Türkiye, Nielsen «2022»
Logo İle Satış

Güvende Artış

Tv reklamlarına güvenirim %39
YSÜ logosu olan TV reklamlarına güvenirim %60
YSÜ logosu taşıyan ürünlere güvenirim %58
Satınalma eğilimi: 55%
Türkiye, NielsenIQ 2023
Güvende Artış


Program Ortaklarında Ayrıcalıklar

PR

PR

Yılın Seçilmiş Ürünü PR kampanyalarına dahil olma
Reklam

Reklam

Medya ortaklarında avantajlı reklam tarifeleri
Satış Noktası

Satış Noktası

Perakende ortaklarında Yılın Seçilmiş Ürünleri için ayrıcalıklar
Araştırma

Araştırma

Inovasyon konusunda yapılan en büyük Pazar araştırması raporuna erişim


Kategori: _

Slideshow

The Widgetkit Slideshow is the ultimate image and content slideshow for Joomla and WordPress. It's flexible, easy to customize and completely built with HTML5 and CSS3.

Features

  • Clean and very lightweight code
  • 17 eye-catching transition effects
  • Fully responsive including all effects
  • Uses hardware accelerated CSS3 animations
  • Supports HTML captions
  • Swipe navigation on mobile devices
  • Built with HTML5, CSS3, PHP 5.3+ and the latest jQuery version
  • Works with Joomla and WordPress

Slideshow Screen Example

This is an image slideshow with the famous Ken Burns effect.

Slideshow Default Example

This is an image slideshow with eye-catching transition effects.

Showcase Box Example

This a content showcase using all the features from the Slideset widget as a navigation. Any kind of HTML content can be used inside the navigation.

Showcase Button Example

This is an image slideshow with some nice navigation buttons. You can place any kind of HTML in the navigation buttons.

Tabs Example

This is a classic, tabbed slideshow. Tabs can be aligned to the left, right and center.

Tabs Bar Example

This is a slideshow with a tabbed navigation bar. Tabs can be aligned to the left, right and center.

List Example

This is a slideshow with a vertical tabbed list as a navigation.

How To Use

The Widgetkit Slideshow takes full advantage of the very user-friendly Widgetkit administration user interface. It has never been easier to create and manage all the slideshows and their different slides in one place. After you created a slideshow you can load it anywhere in your theme using shortcodes or the universal Widgetkit Joomla module or WordPress widget.

Kategori: _

anasayfa

This is an hidden article.

Kategori: _

Tüketicilerin Seçimi

Yılın Seçilmiş Ürünü, özgün ve bağımsız araştırma yöntemiyle diğer ödüllerden farklıdır.

Yılın Seçilmiş Ürünü’ne güvenebilirsiniz; çünkü:
%100 Tüketicilerin Seçimi: Kazanan ürünleri uzmanlar ya da kuruluşlar değil, ülkeyi temsil eden bir tüketici örneklemi seçer. %100 Bağımsız: Katılan ürünlerin tek amacı, tüketicilerin ürünleri değerlendirmeleridir. Ürünleri değerlendirirken, tüketici herhangi bir program veya kampanya ile yönlendirilmez. %100 Şeffaf: Katılım markaların isteğine bağlıdır; kazandıklarında ödülü kullanım hakkını elde ederler. Türkiye Temsili: Araştırmaya katılan denekler, araştırma ortağı tarafından tüm Türkiye’yi temsil edecek şekilde araştırma ortağı tarafından belirlenir.Örneklem, Türkiye’deki en büyük ölçektedir. İnovasyon Odaklı: YSÜ, alışverişçileri, tüketicilerin seçimleri doğrultusunda en iyi yeni ürünlere yönlendirir.

YSÜ, sektörün gözünde inovasyonun ödüllendirilmesidir. Programa yapılan yatırımın geri dönüşü yüksektir. Araştırmada, tüketicilerden en yüksek “inovasyon” ve “memnuniyet” skorunu alan ürünler, bulundukları kategoride “Yılın Seçilmiş Ürünü” olurlar. Araştırma sonucunda, kategorilerdeki dinamikler ve genel olarak tüketicilerin inovasyon ve alışveriş trendlerini gösteren bir rapor hazırlanır. Tüm finalistler, kazansın ya da kazanmasın yarışma sonucunda kendi kategorilerinde bu detaylı rapora erişirler.

Araştırma yöntemi ve sonuçta ortaya çıkan içgörüler, sektörün yüksek kalite standartlarındadır.

Kategori: _